20 วิธีพัฒนาการบริหารเหนือชั้น =

Twenty ways to improve customer service /

ลอยด์ ซี. ฟินซ์ ; ปฏิพล ตั้งจักรวรานนท์, ธนิกานต์ มาฆะศิรานนท์, แปลและเรียบเรียง

Main Author: ฟินซ์, ลอยด์ ซี.
Other Authors: ปฏิพล ตั้งจักรวรานนท์, ธนิกานต์ มาฆะศิรานนท์
Format: BOOKS
Language: Thai
Published: กรุงเทพฯ : เอ็กซเปอร์เน็ท, 2547
Subjects: บริการลูกค้า –– การจัดการ
การจัดการขาย
Tags: Add
No Tags, Be the first to tag this record!
Login for hold and recall information

MainLB, Thai Stack (4th Fl.)

Call Number: HF5415.5 ฟ421ส 2547
Copy 4
Available
Copy 6
Available
Copy 5
Available

NUIC, Stack

Call Number: HF5415.5 พ421ส 2547
Copy 0
Available