รายงานการวิจัยสถานภาพของจริยธรรมของนักโฆษณาในประเทศไทยและการพัฒนาเกณฑ์การวัดจริยธรรม =

THE STATUS OF ADVERTISING PRACTITIONERS' ETHICS IN THAILAND AND A DEVELOPMENT OF SCALE FOR MEASURING ADVERTISING PRACTITIONERS' ETHICS /

บุหงา ชัยสุวรรณ

No Cover Image
Main Author: บุหงา ชัยสุวรรณ
Other Authors: มูลนิธิดำรงชัยธรรม
Format: RESEARCH
Language: Thai
Published: กรุงเทพฯ : มูลนิธิดำรงชัยธรรม, 2551
Subjects: โฆษณา –– แง่ศีลธรรมจรรยา
นักโฆษณา –– จรรยาบรรณ
Tags: Add
No Tags, Be the first to tag this record!
Login for hold and recall information

MainLB, Research (6th Fl.)

Call Number: HF5831.T35 บ684ร 2551
Copy 1
Available