ad@chula on Integrated Marketing Communications (Volume 1:

Concepts and Cases) /

สราวุธ อนันตชาติ, บรรณาธิการ

Other Authors: สราวุธ อนันตชาติ, จุฬาลงกรณ์มาหวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์. หลักสูตรนิเทศศาสตร์มหาบัณฑิต สาขาวิชาการโฆษณา
Format: BOOKS
Language: Thai
Published: กรุงเทพฯ : 21 เซ็นจูรี่, 2550
Subjects: การสื่อสารทางการตลาด –– วิจัย
การตลาด –– วิจัย
โฆษณา –– วิจัย
Tags: Add
No Tags, Be the first to tag this record!
Login for hold and recall information

MainLB, Thai Stack (4th Fl.)

Call Number: HF5415.123 อ941 2550
Copy 1
Available
Volume ล.1 Copy 2
Available