กลยุทธ์การตลาดท่องเที่ยวแบบมีส่วนร่วม : กรณีศึกษา ผู้ประกอบการธุรกิจท่องเที่ยวของจังหวัดพิษณุโลก กับ การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย สำนักงานพิษณุโลก =

Participatory marketing strategy : case study of the tourism business of Phisanulok and tourism authority of Thailand, Phitsanulok office /

สุชารัตน์ แสงอรุณ

No Cover Image
Main Author: สุชารัตน์ แสงอรุณ
Format: THESIS
Language: Thai
Published: 2555
Subjects: การท่องเที่ยว –– แง่เศรษฐกิจ
การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย –– วิจัย
อุตสาหกรรมท่องเที่ยว
การท่องเที่ยวแบบยั่งยืน
Tags: Add
No Tags, Be the first to tag this record!
Login for hold and recall information

MainLB, Thesis (6th Fl.)

Call Number: G149 ส761ก 2555
Copy 1
Available